Czerwony - stanowiska niedostępne
Liliowy - stanowiska dostępne w ramach awansu
Zielony - stanowiska ogólnodostępne
△ HIERARCHIA △
Rodzina Alf
Samiec Alfa - Centurion
Samica Alfa -
Następcy -
Samica Alfa - Universe
Samiec Alfa -
Następcy -
Rodzina Bet
Samiec Beta - Russel
Samica Beta -
Następcy -
Rodzina Gamm
Samiec Gamma -
Samica Gamma -
Następcy -
△ ŁOWIECTWO △
Przywódcy Polowań [0/2] -
Para wilków najlepiej wykształconych w dziedzinie łowieckiej. Ich zadaniem jest troska o odział łowiecki, sprawowanie piecza nad polującymi i strategiczne prowadzenie stadnych polowań.
Łowcy [0/10] -
Wilki zajmujące się polowaniem stadnym, zapewniające pokarm reszcie Watahy. Zwykle dzielą się na pięć składów w towarzystwie Tropiciela.
Tropiciele [0/5] -
Dostarczają informacji o miejscach pobytu zwierzyny. Ich zadaniem jest udzielania wsparcia dwójce przydzielonych łowców.
△ MEDYCYNA △
Uzdrowiciel/ka -
Najlepiej wykształcony w dziedzinie medycyny wilk w Watasze, polegający na swym doświadczeniu i zdolnościach magicznych.
Medycy [0/4] -
Wilki służące swą pomocą rannym posiadające umiejętności z zakresu leczniczej magii, nie należą do składu wojennego.
Zielarze [1/4] - Universe
Ważni znawcy roślin, potrafiący wykorzystywać naturę na korzyść ogółu. Nie należą do składu wojennego.
△ WOJSKO △
Strateg [1/2] - Centurion
Dwoje najlepszych taktyków, opracowujących sposób postępowania w przypadku wojny. Do stratega docierają wszystkie raporty i rozeznania, na bazie których wyznaczone zostają zadania dla wojowników oraz ich przełożonych.
Dowódca Armii [1/1] - Russel
Wilk będący absolutnym weteranem wojennym. Na jego doświadczeniu opiera się sposób w jaki funkcjonuje armia. Jest powoływany do odpowiedzialności za wszystkich wojowników.
Jako pierwszy podejmuje decyzję o ataku lub odwrocie, stale współpracuje ze strategiem i Dowódcami.
Generałowie [0/2] -
Doświadczone na polu bitwy wilki sprawujące pieczę nad oddziałami wojskowymi. Do ich obowiązków należy organizacja treningów, a także rekrutowanie wojowników.
Pierwsi Oficerowie [0/2] -
Wilki zdradzające ogromny potencjał wojenny, mające szanse na osiągnięcie wyższego stanowiska. Każdy Oficer jest podwładnym Generała, ma za zadanie kształcić się przy swym przełożonym, dostarcza główne raporty i jest łącznikiem między wojownikami, a przywódcami armii
Wojownicy [0/15] -
Członkowie Watahy będący główną składową wojska. Pracują wspólnie, ich zadaniem jest przypuszczanie głównych ataków opracowanych przez Stratega. Każdy wojownik opiera swoje czyny na bezpośrednich informacjach od przydzielonego mu Zwiadowcy.
Zwiadowcy [1/15] - Asche
Zwiadowcy są wilkami działającymi w terenie, do ich zadań należy przeprowadzanie dywersji oraz sporządzanie rozpoznania na terytorium wroga. Zwiadowcy przenoszą informację między wojownikami a liderami Watahy. Każdy Zwiadowca ma obowiązek udzielania wsparcia Wojownikowi, z którym współpracuje.
Dowódca Szpiegów [0/1] -
Wilk najlepiej doświadczony w dziedzinie szpiegostwa. Kieruje szpiegami, a także uczestniczy w akcjach o największym stopniu ryzyka. Podobnie jak Dowódca Armii ponosi pełną odpowiedzialność za swych podwładnych, a także dba o lojalność wobec Watahy.
Skrytobójcy [0/3] -
Wilki angażowane do działania w razie sabotażu lub akcji największego ryzyka. Na ich barkach spoczywają ciężkie zadania, a biegłość w sztuce ataku z ukrycia jest obowiązkowa.
Skrytobójcom nierzadko zleca się pozbycie niewygodnego przeciwnika lub pojmanie jeńca.
Szpiedzy [0/10] -
Wyznaczani do wcielenia się w szeregi wroga, przenoszący informacje i działający z ukrycia. Szpiedzy zostają przydzieleni do danych formacji po uzyskaniu odpowiednich informacji od Zwiadowców.
Dowódcy Łuczników [0/2] -
Wspaniali w swojej sztuce, doświadczeni wojownicy dystansowi. Mają za zadanie dbać o kunszt łucznicy i rekrutować nowe wilki. Wraz ze strategami rozporządzają plan ataku z odległości, a także ponoszą odpowiedzialność za swoich podwładnych.
Strzelcy Wyborowi [0/3] -
Wilki o wyśmienitych zdolnościach strzeleckich, często przewodzą pozostałym łucznikom. Do ich zadań należy organizacja treningów, a także działanie w pierwszej linii na polu bitwy. Rola Strzelca Wyborowego opiera się na atakach zarówno z krótkiego jak i dalekiego dystansu, co oznacza niezwykłe wypracowanie swych zdolności.
Łucznicy [0/15] -
Wojownicy działający w trzeciej linii pola bitewnego, ich główną zdolnością jest działanie z dystansu oraz punktów trudnodostępnych. W przypadku przymusu przejścia na pierwszą linię ataku każdemu Łucznikowi zostaje przydzielony odpowiedzialny za niego Eskort.
Eskorci [0/15] -
Wilki zaznajomione z walką krótkodystansową, umiejętnie poruszające się po polu bitwy. Ich zadaniem jest wspomaganie każdego zagrożonego sprzymierzeńca, a także wycofywanie z frontu rannych. Eskorci pełnią rolę obserwatorów, a także relacjonują Strategom posunięcia w trakcie wojny. W razie potrzeby zaangażowania wojowników długodystansowych do walki na placu boju, każdy Eskort otrzymuje pod swoją opiekę jednego Łucznika.
△ EDUKACJA △
Nauczyciel Walki [0/3] -
Osobnik przygotowujący rocznego wilka do pełnienia funkcji w zakresie wojskowym. Udziela nauk
technicznych, organizuje treningi i wspiera rozwój fizyczny podopiecznego.
Nauczyciel Polowań [0/3] -
Osobnik przygotowujący rocznego wilka do pełnienia funkcji w zakresie łowieckim. Udziela nauk
technicznych, organizuje treningi i uczy pracy w grupie.
Nauczyciel Magii [0/3] -
Osobnik wspierający rozwój umiejętności magicznych u wilków, nie tylko roczniaków. Pomaga w ujarzmieniu swego potencjału oraz opanowaniu mocy.
Sanitariusz [1/4] - Nairin
Osobnik przygotowujący rocznego wilka do pełnienia funkcji w zakresie medycznym. Udziela nauk
dotyczących leczniczej magii, wtajemnicza w podstawy zielarstwa, a także organizuje nauki praktyczne. Sanitariusz jest także wilkiem, który udziela wsparcia medykom, a jego głównym obowiązkiem jest dbanie o chorych i rannych oraz sporządzanie raportów dotyczących ich stanu zdrowia.
Trener [0/5] -
Wykształcony w dziedzinie bezpośredniej walki na krótkim dystansie, wilk którego głównym zadaniem jest praca z wilkami spoza stanowisk walczących i przygotowanie ich do wojny. Trener musi posiadać biegłość w sztuce szpiegostwa, skrytobójstwa oraz uczyć podstawowych taktyk.
△ OBRONA △
Dowódca Obrońców [0/1] -
Wilk będący przełożonym wszystkich Obrońców sprawujący pieczę nad rzetelnością spełniania obowiązków. Wyznacza warty, zmiany i odbiera bezpośrednie raporty. Jego zadaniem jest także strzeżenie informacji powierzonych przez Alfy.
Obrońcy Statyczni [0/15] -
Do ich głównych obowiązków należy obrona członków stada w trakcie niespodziewanego ataku. Wycofują wilki ranne, szczenięta, chorych, a także grono niewalczące w bezpieczne miejsce. Priorytetem Obrońców jest obrona i udzielanie wsparcia każdemu wilkowi znajdującemu się w pobliżu.
Obrońcy Wyżsi [0/6] -
Na prośbę Alfy lub Bety otaczają swym wsparciem wskazanego wilka - jeńca bądź stanowisko wyższe. Ich zadaniem jest bezpieczny transport przez terytoria i granice, a także bezwzględna obrona i oddanie kosztem własnego życia.
Obrońcy Granic [0/10] -
To oni w pierwszej kolejności podejmują wszelkich działań dotyczących obrony terytoriów. Ich zadaniem jest stróżowanie na granicach ze wszystkich czterech stron świata. Warty zmieniają się między pełnieniem straży przy granicy z Avox, Zakazanymi Terytoriami, a także granicami Watahy. Obrońcy mają za zadanie w sposób pokojowy informować napotkane wilki o położeniu Pack of Fallen Stars.
△ INNE △
Wróżbici [0/3] -
Obowiązkiem Wróżbitów jest zerkanie w teoretyczną przyszłość na prośbę stanowisk wyższych. Wróżbici odpowiadają za ostrzeganie stada przed prawdopodobnym zagrożeniem. Są darzeni ogromnym zaufaniem i nierzadko ich wizje okazują się być decydujące w danym starciu.
Opiekunowie [0/5] -
Zadaniem opiekunów jest troska o szczenięta oraz zajmowanie się ich wychowaniem na czas nieobecności rodziców. Opiekunowie jako priorytet stawiają dobro najmłodszych, o których dbają w trakcie wojny i stają się odpowiedzialni za wkroczenie szczenięcia w dorosłość. Należą do składu
niewalczącego.
Przewodnicy [0/4] -
Przewodników angażuje się w zapoznanie nowego wilka z terytoriami Watahy. Jego rolą jest wtajemniczenie w historię Pack of Fallen Stars, przedstawienie panujących zasad oraz praw.
Aktywność Przewodnika sprawia, że zna on wszystkich członków Pack of Fallen Stars i najczęściej potrafi wskazać miejsce ich zamieszkania.
Dyplomaci [0/2] -
Wilki zaznajomione ze sztuką perswazji, w przypadku wojen lub uprowadzenia członka Watahy wyznaczani są przez Alfę do podróży na teren wroga w towarzystwie Obrońców Wyższych. Ich zadaniem jest poznanie nastawienia przeciwnika oraz podjęcie się próby rozwiązania problemu na tle negocjacji.
Patrolujący [1/10] - Anzai
Najważniejszym obowiązkiem Patrolujących jest kontrola granic Avoxu, udawanie się w głąb miasta i sporządzanie raportów dotyczących zmian na tamtym terenie. Patrolujący wkraczają także na tereny upadłej Watahy Magii i eksplorują pozostałości będące wyraźnym śladem po wojnie. Dostarczają informacji o bezpiecznych terenach, które następnie można będzie skolonizować.
Liliowy - stanowiska dostępne w ramach awansu
Zielony - stanowiska ogólnodostępne
△ HIERARCHIA △
Rodzina Alf
Samiec Alfa - Centurion
Samica Alfa -
Następcy -
Samica Alfa - Universe
Samiec Alfa -
Następcy -
Rodzina Bet
Samiec Beta - Russel
Samica Beta -
Następcy -
Rodzina Gamm
Samiec Gamma -
Samica Gamma -
Następcy -
△ ŁOWIECTWO △
Przywódcy Polowań [0/2] -
Para wilków najlepiej wykształconych w dziedzinie łowieckiej. Ich zadaniem jest troska o odział łowiecki, sprawowanie piecza nad polującymi i strategiczne prowadzenie stadnych polowań.
Łowcy [0/10] -
Wilki zajmujące się polowaniem stadnym, zapewniające pokarm reszcie Watahy. Zwykle dzielą się na pięć składów w towarzystwie Tropiciela.
Tropiciele [0/5] -
Dostarczają informacji o miejscach pobytu zwierzyny. Ich zadaniem jest udzielania wsparcia dwójce przydzielonych łowców.
△ MEDYCYNA △
Uzdrowiciel/ka -
Najlepiej wykształcony w dziedzinie medycyny wilk w Watasze, polegający na swym doświadczeniu i zdolnościach magicznych.
Medycy [0/4] -
Wilki służące swą pomocą rannym posiadające umiejętności z zakresu leczniczej magii, nie należą do składu wojennego.
Zielarze [1/4] - Universe
Ważni znawcy roślin, potrafiący wykorzystywać naturę na korzyść ogółu. Nie należą do składu wojennego.
△ WOJSKO △
Strateg [1/2] - Centurion
Dwoje najlepszych taktyków, opracowujących sposób postępowania w przypadku wojny. Do stratega docierają wszystkie raporty i rozeznania, na bazie których wyznaczone zostają zadania dla wojowników oraz ich przełożonych.
Dowódca Armii [1/1] - Russel
Wilk będący absolutnym weteranem wojennym. Na jego doświadczeniu opiera się sposób w jaki funkcjonuje armia. Jest powoływany do odpowiedzialności za wszystkich wojowników.
Jako pierwszy podejmuje decyzję o ataku lub odwrocie, stale współpracuje ze strategiem i Dowódcami.
Generałowie [0/2] -
Doświadczone na polu bitwy wilki sprawujące pieczę nad oddziałami wojskowymi. Do ich obowiązków należy organizacja treningów, a także rekrutowanie wojowników.
Pierwsi Oficerowie [0/2] -
Wilki zdradzające ogromny potencjał wojenny, mające szanse na osiągnięcie wyższego stanowiska. Każdy Oficer jest podwładnym Generała, ma za zadanie kształcić się przy swym przełożonym, dostarcza główne raporty i jest łącznikiem między wojownikami, a przywódcami armii
Wojownicy [0/15] -
Członkowie Watahy będący główną składową wojska. Pracują wspólnie, ich zadaniem jest przypuszczanie głównych ataków opracowanych przez Stratega. Każdy wojownik opiera swoje czyny na bezpośrednich informacjach od przydzielonego mu Zwiadowcy.
Zwiadowcy [1/15] - Asche
Zwiadowcy są wilkami działającymi w terenie, do ich zadań należy przeprowadzanie dywersji oraz sporządzanie rozpoznania na terytorium wroga. Zwiadowcy przenoszą informację między wojownikami a liderami Watahy. Każdy Zwiadowca ma obowiązek udzielania wsparcia Wojownikowi, z którym współpracuje.
Dowódca Szpiegów [0/1] -
Wilk najlepiej doświadczony w dziedzinie szpiegostwa. Kieruje szpiegami, a także uczestniczy w akcjach o największym stopniu ryzyka. Podobnie jak Dowódca Armii ponosi pełną odpowiedzialność za swych podwładnych, a także dba o lojalność wobec Watahy.
Skrytobójcy [0/3] -
Wilki angażowane do działania w razie sabotażu lub akcji największego ryzyka. Na ich barkach spoczywają ciężkie zadania, a biegłość w sztuce ataku z ukrycia jest obowiązkowa.
Skrytobójcom nierzadko zleca się pozbycie niewygodnego przeciwnika lub pojmanie jeńca.
Szpiedzy [0/10] -
Wyznaczani do wcielenia się w szeregi wroga, przenoszący informacje i działający z ukrycia. Szpiedzy zostają przydzieleni do danych formacji po uzyskaniu odpowiednich informacji od Zwiadowców.
Dowódcy Łuczników [0/2] -
Wspaniali w swojej sztuce, doświadczeni wojownicy dystansowi. Mają za zadanie dbać o kunszt łucznicy i rekrutować nowe wilki. Wraz ze strategami rozporządzają plan ataku z odległości, a także ponoszą odpowiedzialność za swoich podwładnych.
Strzelcy Wyborowi [0/3] -
Wilki o wyśmienitych zdolnościach strzeleckich, często przewodzą pozostałym łucznikom. Do ich zadań należy organizacja treningów, a także działanie w pierwszej linii na polu bitwy. Rola Strzelca Wyborowego opiera się na atakach zarówno z krótkiego jak i dalekiego dystansu, co oznacza niezwykłe wypracowanie swych zdolności.
Łucznicy [0/15] -
Wojownicy działający w trzeciej linii pola bitewnego, ich główną zdolnością jest działanie z dystansu oraz punktów trudnodostępnych. W przypadku przymusu przejścia na pierwszą linię ataku każdemu Łucznikowi zostaje przydzielony odpowiedzialny za niego Eskort.
Eskorci [0/15] -
Wilki zaznajomione z walką krótkodystansową, umiejętnie poruszające się po polu bitwy. Ich zadaniem jest wspomaganie każdego zagrożonego sprzymierzeńca, a także wycofywanie z frontu rannych. Eskorci pełnią rolę obserwatorów, a także relacjonują Strategom posunięcia w trakcie wojny. W razie potrzeby zaangażowania wojowników długodystansowych do walki na placu boju, każdy Eskort otrzymuje pod swoją opiekę jednego Łucznika.
△ EDUKACJA △
Nauczyciel Walki [0/3] -
Osobnik przygotowujący rocznego wilka do pełnienia funkcji w zakresie wojskowym. Udziela nauk
technicznych, organizuje treningi i wspiera rozwój fizyczny podopiecznego.
Nauczyciel Polowań [0/3] -
Osobnik przygotowujący rocznego wilka do pełnienia funkcji w zakresie łowieckim. Udziela nauk
technicznych, organizuje treningi i uczy pracy w grupie.
Nauczyciel Magii [0/3] -
Osobnik wspierający rozwój umiejętności magicznych u wilków, nie tylko roczniaków. Pomaga w ujarzmieniu swego potencjału oraz opanowaniu mocy.
Sanitariusz [1/4] - Nairin
Osobnik przygotowujący rocznego wilka do pełnienia funkcji w zakresie medycznym. Udziela nauk
dotyczących leczniczej magii, wtajemnicza w podstawy zielarstwa, a także organizuje nauki praktyczne. Sanitariusz jest także wilkiem, który udziela wsparcia medykom, a jego głównym obowiązkiem jest dbanie o chorych i rannych oraz sporządzanie raportów dotyczących ich stanu zdrowia.
Trener [0/5] -
Wykształcony w dziedzinie bezpośredniej walki na krótkim dystansie, wilk którego głównym zadaniem jest praca z wilkami spoza stanowisk walczących i przygotowanie ich do wojny. Trener musi posiadać biegłość w sztuce szpiegostwa, skrytobójstwa oraz uczyć podstawowych taktyk.
△ OBRONA △
Dowódca Obrońców [0/1] -
Wilk będący przełożonym wszystkich Obrońców sprawujący pieczę nad rzetelnością spełniania obowiązków. Wyznacza warty, zmiany i odbiera bezpośrednie raporty. Jego zadaniem jest także strzeżenie informacji powierzonych przez Alfy.
Obrońcy Statyczni [0/15] -
Do ich głównych obowiązków należy obrona członków stada w trakcie niespodziewanego ataku. Wycofują wilki ranne, szczenięta, chorych, a także grono niewalczące w bezpieczne miejsce. Priorytetem Obrońców jest obrona i udzielanie wsparcia każdemu wilkowi znajdującemu się w pobliżu.
Obrońcy Wyżsi [0/6] -
Na prośbę Alfy lub Bety otaczają swym wsparciem wskazanego wilka - jeńca bądź stanowisko wyższe. Ich zadaniem jest bezpieczny transport przez terytoria i granice, a także bezwzględna obrona i oddanie kosztem własnego życia.
Obrońcy Granic [0/10] -
To oni w pierwszej kolejności podejmują wszelkich działań dotyczących obrony terytoriów. Ich zadaniem jest stróżowanie na granicach ze wszystkich czterech stron świata. Warty zmieniają się między pełnieniem straży przy granicy z Avox, Zakazanymi Terytoriami, a także granicami Watahy. Obrońcy mają za zadanie w sposób pokojowy informować napotkane wilki o położeniu Pack of Fallen Stars.
△ INNE △
Wróżbici [0/3] -
Obowiązkiem Wróżbitów jest zerkanie w teoretyczną przyszłość na prośbę stanowisk wyższych. Wróżbici odpowiadają za ostrzeganie stada przed prawdopodobnym zagrożeniem. Są darzeni ogromnym zaufaniem i nierzadko ich wizje okazują się być decydujące w danym starciu.
Opiekunowie [0/5] -
Zadaniem opiekunów jest troska o szczenięta oraz zajmowanie się ich wychowaniem na czas nieobecności rodziców. Opiekunowie jako priorytet stawiają dobro najmłodszych, o których dbają w trakcie wojny i stają się odpowiedzialni za wkroczenie szczenięcia w dorosłość. Należą do składu
niewalczącego.
Przewodnicy [0/4] -
Przewodników angażuje się w zapoznanie nowego wilka z terytoriami Watahy. Jego rolą jest wtajemniczenie w historię Pack of Fallen Stars, przedstawienie panujących zasad oraz praw.
Aktywność Przewodnika sprawia, że zna on wszystkich członków Pack of Fallen Stars i najczęściej potrafi wskazać miejsce ich zamieszkania.
Dyplomaci [0/2] -
Wilki zaznajomione ze sztuką perswazji, w przypadku wojen lub uprowadzenia członka Watahy wyznaczani są przez Alfę do podróży na teren wroga w towarzystwie Obrońców Wyższych. Ich zadaniem jest poznanie nastawienia przeciwnika oraz podjęcie się próby rozwiązania problemu na tle negocjacji.
Patrolujący [1/10] - Anzai
Najważniejszym obowiązkiem Patrolujących jest kontrola granic Avoxu, udawanie się w głąb miasta i sporządzanie raportów dotyczących zmian na tamtym terenie. Patrolujący wkraczają także na tereny upadłej Watahy Magii i eksplorują pozostałości będące wyraźnym śladem po wojnie. Dostarczają informacji o bezpiecznych terenach, które następnie można będzie skolonizować.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz